25

02.25

12:58

Dobarwianie wody sieciowej

Szanowni Państwo,

informujemy, że w dniu 27.02.2025 r. będą prowadzone prace na sieci ciepłowniczej, związane z dobarwieniem wody sieciowej.

Barwienie wody to cykliczna akcja przeprowadzana w celu minimalizacji strat ciepła, a tym samym kosztów ogrzewania i ciepłej wody ponoszonych przez mieszkańców. Jest to najskuteczniejszy sposób na wykrycie nieszczelności wymienników służących do wytwarzania ciepłej wody. Przy prawidłowym działaniu wymienników, barwiona woda nie powinna przedostawać się do instalacji. Może się jednak zdarzyć tak, że woda o nietypowej barwie pojawi się w Państwa kranie.

Co zrobić w takiej sytuacji?

  • Skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta – pod adresem [email protected] lub pod numerem telefonu 58 52 43 580.
  • Wyślemy naszych ekspertów by zlokalizowali, w którym miejscu wymiennika pojawia się problem ze szczelnością.
  • Wymiana powinna nastąpić w ciągu 24h – czas naprawy zależy od typu wymiennika.

Czy zielona woda jest bezpieczna?

Barwienie wykonywane jest przy użyciu barwnika spożywczego, który posiada atest higieniczny – jest w pełni bezpieczny zarówno dla instalacji jak i zdrowia mieszkańców. Oznacza to, że można kąpać się w takiej wodzie – jednak nie powinna być ona używana do picia i gotowania.

zobacz więcej

31

01.25

15:41

Ceny maksymalne – wydłużone do połowy 2025 roku

CENY MAKSYMALNE: Informujemy, że system wsparcia odbiorców poprzez stosowanie maksymalnych cen dostawy ciepła został wydłużony do 30.06.2025 roku. Oznacza to, że określone grupy uprawnionych odbiorców zaopatrywanych przez nas w ciepło mogą być objęte maksymalną ceną dostawy ciepła (tj. obniżką). UWAGA: Oświadczeń nie muszą składać ponownie odbiorcy objęci cenami maksymalnymi w oparciu o wcześniej złożone oświadczenie. - (więcej…)
zobacz więcej

29

05.23

11:15

Ceny maksymalne za ciepło

INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW

Grupa GPEC przypomina, że wszelkie informacje nt. cen maksymalnych za ciepło  dostarcza Państwu pisemnie, za pomocą listów lub e-maili. Oznacza to również, że Grupa GPEC nie odwiedza mieszkańców w celu weryfikacji faktur za ciepło ani innych dokumentów czy danych osobowych. Jeśli odwiedzi Państwa osoba podająca się za pracownika GPEC, poproście o okazanie plakietki GPEC. Jeśli osoba ta nadal budzi Państwa wątpliwości, zadzwońcie na infolinię Biura Obsługi Klienta tel. 58 52 43 580 i zgłoście nam ten fakt.
zobacz więcej

19

09.22

12:12

Miasto Gdańsk dla Ukrainy / Місто Гданськ для України

Miasto Gdańsk dla Ukrainy/ Місто Гданськ для України (więcej…)
zobacz więcej
eu-icons
eu-icons
eu-icons