W trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów, a także ze względu na otrzymane sygnały dotyczące pojawienia się na terenie Trójmiasta osób, które podszywają się pod pracowników Grupy GPEC, chcielibyśmy prosić Państwa o szczególną czujność. Pod pretekstem sprawdzenia stanu grzejników namawiają do płatnej wymiany filtrów. Przestrzegamy, że takie zachowania mogą być próbą oszustwa.
Pragniemy Państwa uczulić, aby każdorazowo poprosić o wylegitymowanie się wszystkich osób, zanim zaproszą je Państwo do swojego mieszkania. Jednocześnie przypominamy, że prawdziwe i aktualne informacje o działaniach prowadzonych przez Grupę GPEC i jej pracowników podajemy na naszej stronie internetowej.
Jak rozpoznać pracownika Grupy GPEC lub działających na nasze zlecenie:
- pracownicy Grupy GPEC zawsze mają legitymację z logo GPEC i logo firmy podwykonawczej, ponadto mają też kamizelki z logo GPEC,
- sprawdzaniu stanu grzejników informujemy mieszkańców na około 3 tygodnie przed planowaną wizytą, umieszczając na drzwiach zawieszki,
- pracownicy sprawdzają stan infrastruktury GPEC, która jest przyłączem do budynku i zasila węzeł klienta,
- sprawdzeniu podlegają: stan instalacji rurociągu, zaworu progowego, filtra wody, podłączenie licznika ciepła,
- po przeprowadzonej kontroli pracownicy spisują protokół i ew. wymieniają filtry na ciepłą wodę – za darmo, bez żadnych opłat,
- jeśli nasz pracownik nie zastanie Państwa w mieszkaniu, zostawi powiadomienie z kontaktem do siebie,
- tożsamość każdej osoby można sprawdzić w Biurze Obsługi Klienta GPEC.