Na czym polega usługa?

Na uproszczeniu życia: to my opiekujemy się Twoim węzłem cieplnym od początku do końca – dbamy, monitorujemy i reagujemy 24/7.

Co zyskujesz?

Bezpieczeństwo

Natychmiastowa reakcja na awarie, dostępność 24/7

Oszczędność

Optymalizacja pracy węzła pozwala obniżyć koszty energii

Zero zmartwień

Oddajesz swój węzeł w opiekę firmie, która zarządza na stałe ponad 10 tys. węzłów i ma armię ekspertów od każdego problemu „węzłowego”

Natychmiastowe włączenia

Włączenia ciepła w ciągu 24h od zgłoszenia

Stała kontrola

Regularne przeglądy inżynierów i techników zapewniają bezawaryjną pracę

Pełne wsparcie

Doradztwo inżynierskie i techniczne, dostęp do części zamiennych, szybkie naprawy

Wybierz wariant idealny dla siebie

Nie każdy węzeł potrzebuje tej samej opieki. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie 2 opcje:

KOMFORT 2

Przeglądy i serwis Twojego węzła 2 razy w roku

całodobowa reakcja na awarie

KOMFORT 4

Przeglądy i serwis raz na kwartał (4 razy w roku)

całodobowa reakcja na awarie

POBIERZPobierz ulotkę PDF ze szczegółami

Dlaczego warto nam zaufać?

+60 lat

Doświadczenia w rynku ciepłowniczym – zarządzanie 6 systemami ciepłowniczymi

10 000+

Obsługiwanych węzłów – nasze rozwiązania sprawdziły się już tysiące razy

24/7/365

Całodobowy dyżur i błyskawiczna reakcja na awarie

100+

Inżynierów – specjaliści od każdej awarii i optymalizacji

Jak zacząć współpracę

KROK 01

Daj znać, że jesteś zainteresowany/a – e-mail, telefon lub formularz kontaktowy.

KROK 02

Kontakt z naszej strony – wyjaśnimy wszystko, sprawdzimy Twój węzeł i pomożemy

KROK 03

Podpisujemy umowę – i od teraz masz pełen spokój!

Kontakt

facility manager

Paweł Miąskowski

menedżer ds. FM

Chcesz dowiedzieć się więcej o usłudze TERMO SERWIS Grupy GPEC?

Sprawdź,
co u nas słychać

Obserwuj nas!

eu-icons
eu-icons
eu-icons