Na uproszczeniu życia: to my opiekujemy się Twoim węzłem cieplnym od początku do końca – dbamy, monitorujemy i reagujemy 24/7.
Bezpieczeństwo
Natychmiastowa reakcja na awarie, dostępność 24/7
Oszczędność
Optymalizacja pracy węzła pozwala obniżyć koszty energii
Zero zmartwień
Oddajesz swój węzeł w opiekę firmie, która zarządza na stałe ponad 10 tys. węzłów i ma armię ekspertów od każdego problemu „węzłowego”
Natychmiastowe włączenia
Włączenia ciepła w ciągu 24h od zgłoszenia
Stała kontrola
Regularne przeglądy inżynierów i techników zapewniają bezawaryjną pracę
Pełne wsparcie
Doradztwo inżynierskie i techniczne, dostęp do części zamiennych, szybkie naprawy
Nie każdy węzeł potrzebuje tej samej opieki. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie 2 opcje:
KOMFORT 2
Przeglądy i serwis Twojego węzła 2 razy w roku
całodobowa reakcja na awarie
KOMFORT 4
Przeglądy i serwis raz na kwartał (4 razy w roku)
całodobowa reakcja na awarie
Doświadczenia w rynku ciepłowniczym – zarządzanie 6 systemami ciepłowniczymi
Obsługiwanych węzłów – nasze rozwiązania sprawdziły się już tysiące razy
Całodobowy dyżur i błyskawiczna reakcja na awarie
Inżynierów – specjaliści od każdej awarii i optymalizacji
KROK 02
Kontakt z naszej strony – wyjaśnimy wszystko, sprawdzimy Twój węzeł i pomożemy
KROK 03
Podpisujemy umowę – i od teraz masz pełen spokój!
menedżer ds. FM
Chcesz dowiedzieć się więcej o usłudze TERMO SERWIS Grupy GPEC?