Grupa GPEC, lider w branży usług energetycznych, oferuje kompleksową obsługę techniczną budynków biurowych. Zapewniamy utrzymanie i konserwację wszelkich urządzeń, wykonujemy bieżące remonty oraz naprawy instalacji. Nasz zespół reaguje natychmiast w przypadku awarii, zapewniając bezpieczeństwo nieruchomości. Zwalniamy zarządcę budynku z bieżącej obsługi obiektu, kontrola samego budynku jest w rękach specjalistów z Grupy GPEC.

Na czym polega obsługa techniczna biurowców?

Obsługa techniczna to usługa skierowana dla firm mających w swoim posiadaniu lub wynajmujących powierzchnie biurowe. Obejmuje szeroki zakres działań mających na celu utrzymanie optymalnych warunków pracy oraz zminimalizowanie ewentualnych awarii.

Główne założenia obsługi technicznej to kompleksowa obsługa instalacji znajdujących się w nieruchomości, kontrola i modernizacja samego budynku, jak i reagowanie na bieżące problemy.

Budynki biurowe – czym się charakteryzują?

  • Biurowce to nie tylko miejsce pracy, lecz także kompleksowa infrastruktura wymagająca skomplikowanej obsługi.
  • Wyspecjalizowane potrzeby, takie jak systemy klimatyzacyjne, ogrzewanie, elektryka czy monitoring, wymagają profesjonalnego podejścia, aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort wszystkim użytkownikom budynku.
  • Przeglądy instalacji znajdujących się w nieruchomości biurowej, ze względu na dużą ilość użytkowników, wymagają szczególnej uważności.

Kompleksowa obsługa techniczna
nieruchomości biurowych

Pewność w przypadku awarii

W ramach obsługi w razie niesprawności instalacji znajdujących się na terenie obiektu oferujemy całodobowe pogotowie techniczne. Codzienna obsługa techniczna budynków zmniejsza szanse na wystąpienie poważnych awarii, mogą się one jednak zawsze zdarzyć.

Szereg obowiązków dotyczących instalacji znajdujących się w nieruchomości zostaje przerzuconych na zewnętrznego dostawce jakim jest GPEC.

Powierz obsługę techniczną budynków biurowych grupie GPEC

  • Nasz zespół specjalistów skrupulatnie dba o każdy aspekt techniczny budynku, gwarantując spokój użytkowników. Nadzór, naprawy instalacji, czy bieżące remonty są za każdym razem planowane tak, by oferta usług w pełni zaspokajała potrzeby konkretnego Klienta. Optymalizacja kosztów i dostosowanie instalacji to coraz bardziej wyśrubowanych wymagań środowiskowych to nasze priorytety.
  • Jeśli poszukujesz partnera, który kompleksowo przejmie nadzór oraz zajmie się bieżącą obsługą instalacji w Twojej nieruchomości, skontaktuj się z nami.
  • Wspólnie stworzymy spersonalizowane rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb. Nasze wieloletnie doświadczenie, które obejmuje obsługę dużych centrów biurowych, z pewnością przyniesie szereg korzyści dla Twojej nieruchomości.

 
Poznaj pełną ofertę GPEC FM

 

Kontakt

facility manager

Paweł Miąskowski

menedżer ds. FM,
doradca w zakresie usług Facility Management

Chcesz dowiedzieć się więcej o usłudze Facility Management Grupy GPEC?

eu-icons
eu-icons
eu-icons