W GPEC SERWIS:

  • projektujemy
  • budujemy
  • modernizujemy
  • eksploatujemy

lokalne źródła, węzły i sieci ciepłownicze oraz systemy sterujące.

Posiadamy ponad 20-letnie doświadczenie, wysoko wykwalifikowaną kadrę i rozumiemy potrzeby naszych klientów.

Potwierdzeniem najwyższej jakości usług są nagrody: “Diamenty Forbesa” oraz “Gazele Biznesu 2016”. Potwierdza ją także certyfikat ISO 9001:2015.

Zarząd

Co robimy?

LOKALNE ŹRÓDŁA:

  • kotłownie gazowe i olejowe
  • pompy ciepła
  • zielona energia (panele fotowoltaiczne, solary)
  • instalacje sanitarne, elektryczne, klimatyzacyjne
  • projekt, budowa, eksploatacja, modernizacja

WĘZŁY CIEPLNE:

  • dokumentacja projektowa
  • montaż i dostawa węzła
  • nowoczesne systemy automatyki
  • pełne doradztwo techniczne
  • optymalizacja doboru urządzeń

SYSTEMY STERUJĄCE:

  • BMS
  • SMART
  • automatyczne układy pomiarowo – rozliczeniowe

SIECI CIEPŁOWNICZE:

  • budowy bez wykopów
  • podłączanie bez wstrzymywania dostaw
  • szeroki zakres rur ciepłowniczych – od DN 20 do DN 1000

W zakresie naprawy infrastruktury ciepłowniczej wykonujemy:

  • usuwanie przecieków na węzłach
  • drobne prace spawalnicze
  • prace na instalacjach wewnętrznych u klientów
  • prace budowlane
  • montaż dodatkowych liczników i podliczników na życzenie klienta
  • przeglądy gwarancyjne kotłowni gazowych
  • montaż skrzynek
    preizolowanych oraz ich oznaczeń
  • wymiana armatury w komorach
  • remont komór ciepłowniczych

Wiarygodność – realizujemy przedsięwzięcia w ustalonych terminach

Kompleksowość – szybka ścieżka projektowania i pozwoleń na budowę zapewnia sprawną realizację

Doświadczenie – mamy doświadczenie w realizacji trudnych zadań, takich jak przejścia przez rzekę, czy torowiska

Stabilność finansowa – płatność za realizację bez potrzeby zaliczkowania.

Doświadczona kadra – kierownicy budowy, inżynierowie i pracownicy administracji z wieloletnim doświadczeniem

Zrozumienie potrzeb – świadomość celów, elastyczność, wiarygodność, troska o wizerunek

Procedury publiczne – doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji inwestycji w procedurach publicznych

Dotychczasowe realizacje potwierdzają najwyższą jakość naszych usług. Dzięki kompleksowemu podejściu do naszych usług i dostępie do najnowszych technologii, jesteśmy w stanie zagwarantować szybkie i sprawne przeprowadzenie projektów.

  • Budowa sieci – Sopot Żabianka
  • Budowa sieci – Stogi
  • Przewiert pod Martwą Wisłą

GPEC SERWIS Sp. z o.o.

ul. Połęże/ Miałki Szlak 44

tel: 58 301 86 61

fax: 58 52 43 590

e-mail: serwis@gpec.pl

NIP 5832666189

Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ w Gdańsku
VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego 0000035784

Wysokość kapitału zakładowego:

10 214 400,00 PLN

  • footer-contact-icon

    993

    Całodobowe Pogotowie ciepłownicze do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  • footer-contact-icon

    58 301 86 61

    Biuro Obsługi Klienta

  • footer-contact-icon

    serwis@gpec.pl

POLITYKA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA

Jesteśmy świadomi tego, że zadowolenie klientów stanowi dla nas podstawowy warunek skutecznego funkcjonowania na rynku. Dlatego też mając na uwadze troskę o satysfakcję klienta, zgodnie z jedną z podstawowych wartości całej Grupy GPEC, działamy profesjonalnie i stale podnosimy standardy obsługi, jednocześnie dbając o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników, wykonawców i podwykonawców oraz osób trzecich przebywających na terenie spółki GPEC SERWIS i realizowanych przez nią budów.

Wdrożyliśmy, utrzymujemy i stale doskonalimy Zintegrowany System Zarządzania, zgodny z wymaganiami norm ISO 9001, PN/N 18001 oraz ISO 45001.

Pragniemy zadeklarować, że jako profesjonaliści w dziedzinie kompleksowych rozwiązań budowlanych w zakresie ciepłownictwa oraz sieci wodno-kanalizacyjnych, dokładamy wszelkich starań, by naszym klientom zapewnić usługi o najwyższym standardzie, bezpieczeństwie wykonania i jakości.

Zobacz Certyfikat ISO 9001

Zobacz Certyfikat PN/N 18001

POLITYKĘ ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA REALIZUJEMY POPRZEZ:

  • dbałość o zadowolenie klientów wraz ze spełnianiem ich oczekiwań
  • identyfikowanie potencjalnych, przyszłych potrzeb i wymagań klientów
  • ciągłe podwyższanie poziomu jakości świadczonych usług i obsługi klienta przy stałej poprawie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • stosowanie materiałów i wykorzystywanie technologii o najwyższym standardzie
  • zatrudnianie wykwalifikowanych pracowników oraz podnoszenie ich kwalifikacji i umiejętności zawodowych
  • identyfikowanie wymagań prawnych oraz korzystanie z dobrych praktyk celem przestrzegania ich we wszystkich obszarach działalności spółki
  • zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym, zdarzeniom potencjalnie wypadkowym oraz zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w celu zapobiegania urazom i dolegliwościom zdrowotnym
  • eliminowanie zagrożeń i ograniczanie ryzyk dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy
  • zapewnienie konsultacji oraz współudziału pracowników, w tym poprzez angażowanie pracowników do działań na rzecz bezpieczeństwa i higieny pracy
  • zapewnianie niezbędnych zasobów do doskonalenia organizacji
  • ciągłe doskonalenie zintegrowanego systemu zarządzania

 

Pragniemy, aby znak firmowy GPEC SERWIS stał się jeszcze bardziej rozpoznawalną marką w branży. Mamy jasno określone cele i wiemy, że identyfikacja z firmą oraz poczucie odpowiedzialności za jakość i bezpieczeństwo wykonywanej pracy, są dla nas drogą do realizacji założonych planów.

Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania