Jesteśmy świadomi tego, że zadowolenie klientów stanowi dla nas podstawowy warunek skutecznego funkcjonowania na rynku. Dlatego też mając na uwadze troskę o satysfakcję klienta, zgodnie z jedną z podstawowych wartości całej Grupy GPEC, działamy profesjonalnie i stale podnosimy standardy obsługi, jednocześnie dbając o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników, wykonawców i podwykonawców oraz osób trzecich przebywających na terenie spółki GPEC SERWIS i realizowanych przez nią budów.
Wdrożyliśmy, utrzymujemy i stale doskonalimy Zintegrowany System Zarządzania, zgodny z wymaganiami norm ISO 9001 oraz ISO 45001.
Pragniemy zadeklarować, że jako profesjonaliści w dziedzinie kompleksowych rozwiązań budowlanych w zakresie ciepłownictwa oraz sieci wodno-kanalizacyjnych, dokładamy wszelkich starań, by naszym klientom zapewnić usługi o najwyższym standardzie, bezpieczeństwie wykonania i jakości.
Pragniemy, aby znak firmowy GPEC SERWIS stał się jeszcze bardziej rozpoznawalną marką w branży. Mamy jasno określone cele i wiemy, że identyfikacja z firmą oraz poczucie odpowiedzialności za jakość i bezpieczeństwo wykonywanej pracy, są dla nas drogą do realizacji założonych planów.